Tuesday, August 30, 2022

30th Aug. The Final McNuggets 最後のマックナゲットだぞ

The Final McNuggets

30日 最後のマックナゲットだぞ

 

 


I watered plants under a carport.

  カーポート下の植物に水をやりました。

 

 

 

I dried clothes inside because it was raining.

  雨が降っていたので室内で洗濯物を乾かしました。

 

 

 

I harvested vegetables,

  野菜を収穫して、

 

 

 

played the game of scissors-paper-rock on TV,

  めざましじゃんけんをして、

 

 

 

checked our swimming pool,

  プールをチェックして、

 

 

 

played together with Ichina and Kaito then went to school.

  Tina姫、kaitoマンと遊んで学校に行きました。

 

 

 

I worked hard as usual.

  いつも通り忙しく働きました。

 

 

 


On the way back, I visited McDonalds then bought chicken McNuggets. The 30 percent off campaingn has finished today.

  帰りにマクダナルに寄ってチキンマックナゲットを買いました。30パーセントオフキャンペーンが今日終わりました。

 

 

 


Ichina played with the ball bounces well.

  Tina姫はスーパーボールで遊びました。

No comments:

Post a Comment