Wednesday, August 3, 2022

3rd Aug. Get Stuck 刺さるぞ

Get Stuck

日 刺さる

 

 


I watered plants,

  植物に水をやって、

 

 

 

dried clothes outside.

  洗濯物を外に干しました。

 

 

Kaito watched tablet PC and

  Kaitoマンはタブレットを見て、

 

 

 

Ichina got stuck into the fence of a baby bed.

  Tina姫はベビーベッドの柵に刺さりました。

 

 

 

After breakfast,

  朝食を終え、

 

 

 

Kaito saw me off at the bay window.

  Kaitoマンは出窓で見送ってくれました。

 

 

 

I worked hard although there was no student.

  生徒はいませんが一生懸命働きました。

 

 

 

I made long poles for our cucumber farm, finished working around noon then went back home.

  キュウリ畑用の長い棒を作って、昼頃仕事を終え、家に帰りました。

 

 

 

I had lunch on the way back at the Chinese restaurant, Shinmo.

  帰りにシンモで昼食を食べました。

 

 

 

We moved to Minami-Matsumoto for shopping.

  南松本へ買い物に出かけました。

 

 

 

I dropped my family members off at AEON mall then had a periodical inspection of CX-5.

  家族をイオンで降ろして、MAZDAさんでCX-5の定期点検を受けました。

 

 

 

Kaito played coin games and Tamami and Kaito ate ice creams while they were waiting for my car inspection.

  点検を待っている間、Kaitoマンはコインゲームをして、TamamiさんとKaitoマンはアイスクリームを食べました。

 

 

 

After that we went back home then Kaito watered plants.

  その後、家に帰って、Kaitoマンは植物に水をやりました。

 

 

 

We threw flying discs and a boomerang.

  フリスビーとブーメランを投げました。

No comments:

Post a Comment