Monday, August 29, 2022

29th Aug. Sound of Abacus そろばんの音だぞ

Sound of Abacus

29日 そろばんの音だぞ

 

 

I dried clothes outside,

  外に洗濯物を干して、

 

 

 

watered plants,

  植物に水をやって、

 

 

 

harvested vegetables then

  野菜を収穫して、

 

 

 

checked swimming pools as usual.

  いつものようにプールをチェックしました。

 

 

 

It tooked like rain so I moved washing to a dtying room.

  雨が降りそうだったので、乾燥室に洗濯物を入れました。

 

 

 

Sound of abacus seems to be attractive for Ichina.

  Tina姫にとってそろばんの音が魅力的なようです。

 

 

 

I played together with Ichina and Kaito then went to school.

  Tina姫とKaitoマンと一緒に遊んで、学校に行きました。

 

 

 

I worked hard as usual.

  いつも通りよく働きました。

 

 

 

One of my students likes to go out.

  一人の生徒は外出が好きです。

 

 

 

We had dinner together.

  一緒に夕食と食べました。

No comments:

Post a Comment