Friday, August 12, 2022

12th Aug. On the table & Under the table テーブルの上・テーブルの下だぞ

On the table & Under the table

12日 テーブルの上・テーブルの下だぞ


 

It was drizzling so I took shortcut course and jogged along the reverse way.

  小雨だったのでショートカットコースを選んで、逆向きに走りました。

 

 

 

Light rain stopped then I dried clothes outside.

  小雨は止んで、外に洗濯物を干しました。

 

 

 

Ichina was crawling under the table and Kaito was reading advertisement at the table.

  Tina姫はテーブルの下でハイハイしていて、Kaitoマンはテーブルで広告を読んでいました。

 

 

 

We want Kaitos shoes sole for his health and physical improvement.

  Kaitoマンの健康と体の成長の為にこの靴底が欲しいです。

 

 

 

I fixed our tomato farm because it was very crowded.

  混みあっていたトマト畑を整えました。

 

 

 

I made cabbage farm again.

  またキャベツ畑を作りました。

 

 

 

Around 3 PM, we went out for shopping. First we ate the luxurious ice cream.

  3時頃買い物に出ました。はじめに豪華なアイスクリームを食べました。

 

 

 

I bought gasoline for mower then Kaito enjoyed watching animals and fish.

  草刈り機のガソリンを買って、Kaitoマンは「立って乗るKaitoマン号」に乗って、動物と魚観賞を楽しみました。

 

 

 

 

After that we ate McDonalds, only chicken nuggets.

  その後、マクダナルのチキンナゲットだけ食べました。15個398で安いのと、さらにペイペイカードで3カ月間は100円バックするのです。

 

 

 

Following that Tamami dropped off at Shiojiri Station then they went back home and I walked to the clinic.

  それからTamamiさんはTorojiro先生を塩尻駅で降ろして、皆は家に帰り、Torojiro先生は整骨院に行きました。

 

 

 

On the way back, I took train.

  帰りは電車に乗りました。

 

 

 

At Midoriko Station, I saw the dead mole.

  駅で死んだモグラを見かけました。

 

 

 

When I came back home, Ichina was standing beside a bed.

  家に帰った時、Tina姫はベッド付近で立っていました。

 

 

 

After that she was touching an electronic calculator on the table.

  その後、Tina姫はテーブルの上で電卓を触っていました。色々興味津々です。

No comments:

Post a Comment