Friday, August 26, 2022

26th Aug. Vegetables from our neighbor 隣人からの野菜だぞ 

Vegetables from our neighbor

26日 隣人からの野菜だぞ

 

 

I dried clothes outside then

  外に洗濯物を干して、

 

 

 

filled the bigger swimming pool with water completely.

  完全に大きいプールを満水にしました。

 

 

 

I watered plants and harvested vegetables.

  植物に水をやって、野菜を収穫しました。

 

 

 

I found that someone, maybe my neighbor old woman, left vegetables at the eaves. Compared with the vegetables from our farm, what big vegetables! I need to study more about agriculture.

  多分隣のおばあさんが軒に野菜を置いてくれていました。家の畑の野菜に比べたら、なんと大きな野菜でしょう! 農業の勉強が必要です!

 

 

 

Since it looked like rain, I moved washing in a storage room.

  雨が降りそうだったので、洗濯物を室内(洗濯の大阪駅)に移動しました。

 

 

 

I played together with Ichina and Kaito then went to school.

  Tina姫、kaitoマンと遊んで学校に行きました。

 

 

 

On the way, I watched Blue Thunder, freight train.

  道中ブルーサンダーを見ました。

 

 

 

I jogged together with my students in the rmorning.

  朝、生徒と一緒に走りました。

 

 

 

We prepared the special room for the special student.

  特別な部屋を特別な生徒のために準備しました。

 

 

 

Around 3:30, we cut grass and I used my own mower.

  3時半頃草刈りをして、自分の草刈り機を使いました。

 

 










Ichina likes to open her shop at a kitchen. haha

  Tina姫は台所でお店を開くのが好きです(笑)

No comments:

Post a Comment