Monday, August 1, 2022

1st Aug. New Mobile Phone, Crawling Together 新しい携帯・一緒にハイハイだぞ

New Mobile Phone, Crawling Together

日 新しい携帯・一緒にハイハイだぞ

 

 

 


 

I dried clothes outside then

  外に洗濯物を干して、

 

 

I set up a sunshade at our swimming pool. I hope it works well.

  プールに日よけを設置しました。うまく機能してくれますように!

 

 

 

While Ichina and Kaito were changing clothes,

  Tina姫とKaitoマンが着替えをしている間に、

 


 

 

I harvested vegetables.

  野菜の収穫をしました。

 

 

 

Everything seems to be new for Ichina.

  Tina姫にとってすべてが新しいようです。

 

 

 

Kaito ran around 4 rooms which have TV then played the game of scissors-paper-rock.

  Kaitoマンはテレビのある4部屋を走ってまわり、めざましじゃんけんをしました。

 

 

 

I went to work but I couldnt take a photo because my mobile phone was almost broken. On the way back home, I visited the mobile phone company then bought a new one.

  仕事に行きましたが、写真を撮れませんでした。携帯がほとんど壊れていたからです。帰りに携帯ショップに寄って新しい物にしました。最新に近い機種を6万円引きで手に入れる為に半年間Softbankになります。

 

 

 

We had dinner then

  夕食を食べて、

 

 

 

crawled at a corridor together.

  一緒に廊下をハイハイしました。

No comments:

Post a Comment