Sunday, July 3, 2022

3rd Jul. Harvest 収穫だぞ

Harvest

日 収穫だぞ

 

 

I took the short course this morning because

  短いコースを選びました。

 

 

 

I had to clean our district together with neighbors at 6 AM.

  6時に地区の朝清掃があったからです。

 

 

 

I replenished PC printer ink tanks.

  プリンタインクを補充しました。

 

 

 

While Ichina was sleeping, we moved to our farm,

  Tina姫が眠っている間に、畑に行って、

 

 

 

harvested the big cabbage.

  巨大なキャベツを収穫しました。

 

 

 

Its much bigger than Ichinas face.

  Tina姫の顔よりずっと大きいです。

 

 

 

We also harvested a lot of garlic.

  たくさんのニンニクも収穫しました。

 

 

 

After that we went out then enjoyed shopping, bingo game, and medal games.

  その後、外出して、買い物とビンゴとメダルゲームを楽しみました。

 

 

 

Following that I changed the part holding a blade of mower.

  それから草刈り機の刃を押さえているパーツを交換しました。

 

 

 

Kaito played flying discs then

  Kaitoマンはフリスビーをやって、

 

 

 

helped me putting garlic into nets.

  ニンニクをネットに入れるのを手伝いました。

 

 

 

Since it started raining, Kaito practiced bicycle at a carport.

  雨が降ってきたのでカーポートで自転車を練習しました。

 

 

 

I think these garlic tast good.

  おいしいと思います!

 

 

 

Kaito got the toy, a plastic model of CARS at bingo game.

  Kaitoマンはビンゴでカーズのプラモデルを手に入れました。

No comments:

Post a Comment