Wednesday, July 6, 2022

6th Jul. Crawling with each other 一緒にハイハイだぞ

Crawling with each other

日 一緒にハイハイだぞ

 


 

I dried clothes inside because it was rainihg.

  雨が降っていたので室内に洗濯物を干しました。

 

 

 

Ichina was crawling and

  Tina姫はハイハイしていて、

 

 

 

Kaito watched tablet PC then went downstairs.

  Kaitoマンはタブレットを見て下に降りてきました。

 

 

 

While they were eating breakfast,

  家族が朝食を食べている時、

 

 

 

I watered plants.  

  植物に水をあげました。

 

 

 

Kaito saw me off at the bay window when I left home.

  家を出る時、Kaitoマンが出窓で見送ってくれました。

 

 

 

I worked as usual.

  いつも通り働きました。

 

 

 

Kaito went up stairs and I took Ichina from the 4th step to the top.

  Kaitoマンは階段をあがって行き、Torojiro先生はTina姫を4段目から頂上まで連れて行きました。

 

 

 

Ichina and Kaito crawled with each other.

  Tina姫とKaitoマン兄さんは一緒にハイハイしました。

No comments:

Post a Comment