Tuesday, July 26, 2022

26th Jul. Harvest, Sleeping 収穫・寝ているぞ

Harvest, Sleeping

26日 収穫・寝ている

 

 

 

 

I dried clothes outside,

  外に洗濯物を外に干して、

 

 

 

watered plants,

  植物に水をやって、

 

 

 

harvested an eggplant, tomatoes, red pepper and green soybeans.

  ナス・トマト・唐辛子・枝豆を収穫しました。

 

 

 

After that I played together with Ichina and Kaito,

  その後、Tina姫、Kaitoマンと遊び、

 

 

 

cleaned our back yard.

  裏庭を掃除しました。

 

 

 

Ichina searched the shelf then

  Tina姫は棚を物色して、

 

 

 

slept with sitting a baby chair.

  赤ちゃんイスに座りながら眠りました。

 

 

 

I left for school as usual.

  いつも通り出発しました。

 

 

 

We had a closing ceremony of 1st school term today.

  今日は1学期終業式でした。

 

 

 

When I came back home, Ichina was crunching on my handmade stool.

  家に帰った時、Tina姫が手作り踏み台をかじっていました。

 

 

 

After dinner, Kaito fed beetles with jelly and

  夕食後、Kaitoマンはカブトムシに昆虫ゼリーをあげて、

 

 

 

Ichina ran away.

  Tina姫は逃げました。

No comments:

Post a Comment