Monday, July 18, 2022

18th Jul. Minecraft Mikey マインクラフトのマイッキーだぞ

Minecraft Mikey

18日 マインクラフトのマイッキーだぞ

 

 

 

I passed a circular notice to my neighbor, threw garbage then

  回覧板を隣人に回して、

 

 

 

went out for a jog.

  走りに行きました。

 

 

 

On the way, I found a river crab.

  道中で沢ガ二を見つけました。

 

 

 

I harvested red pepper.

  唐辛子を収穫しました。

 

 

 

I succeeded to connect 50 mm diameter hose to 40 mm diameter hose.

  口径50mmホースと40mmホースの接続に成功しました。

 

 

 

Ichina and Kaito were playing at a living room.

  Tina姫とKaitoマンは居間で遊んでいました。

 

 

 

I dried clothes outside.

  洗濯物を外に干しました。

 

 

 

Kaito challanged SEIKO time trial game on TV. We need to stop time at some athletes Japanese or World Record.   

  Kaitoマンはテレビでセイコーのタイムトライアルゲームに挑戦しました。アスリートの日本・世界記録でピッタリ時間を止めなければなりません。

 

 

 

After that I harvested 3 cabbages and a lot of red pepper.

  その後、3つのキャベツとたくさんの唐辛子を収穫しました。

 

 

 

Since it was cool as well today. We used the smaller swimming pool.

  今日も涼しかったので、小さいプールだけ使いました。

 

 

 

Ichina tried water slide. She looked nervous.

  Tina姫は滑り台に挑戦しました。不安そうでした(笑)

 

 

 

Following that we went out for shopping. I put a gas then stopped the meter at the number 5,555 yen.

  それから買い物に出かけました。給油して、5555で止めました。ハッハッハ 軽油だから50L満タンでも7777までは入らない・・・まぁ安いにこしたことはないですね。

 

 

 

 

At Neo Park shopping mall, Kaito and I used escalators to the top then we ate lunch at the food court.

  ネオパークでKaitoマンとTorojiro先生は屋上までエスカレーターに乗り、皆フードコートで昼食でした。

 

 

 

We went around some shops then

  いくつか店を廻って、

 

 

 

ate ice creams in our car.

  車内でアイスクリームを食べました。

 

 

 

 

At the ammusement park, Kaito got his favorite character Mikey turtle at bingo game. Congratulations!

  アピナのビンゴゲームでKaitoマンはお気に入りのキャラクター「マイッキー」を手に入れました。おめでとう!

 

 

 

 

I bought some parts at PLUS ONE,

  プラスワンで部品を買って、

 

 

 

 

got 2 soft drinks for free because Tamami and I won the game on TV.

  2本のお茶をいただきました。めざましテレビのゲームで勝ったのです。

 

 

 

 

When we came back home, Kaito played hurdles.

  家に帰ってKaitoマンはハードルをしました。

 

 

 

 

Tomatoes plant are growing too much so I transplanted some of them to the pots.

  トマトが成長しすぎなので、いくつかを鉢に移しました。

 

 

 

 

Kaito played at the kids park.

  Kaitoマンはキッズパークで遊びました。

 

 

 

 

Kaito really likes Mikey turtle.

  Kaitoマンはマイッキーが大好きです。

 

 

 

 

Ichina seems to like the koala. Maybe because it twinkles.

  Tina姫はコアラが好きなようです。光が点滅するからでしょう。

No comments:

Post a Comment