Wednesday, July 27, 2022

27th Jul. Rainbow 虹だぞ

Rainbow

27日 だぞ

 

 

I watered seeds of cabbages and lettuce.

  キャベツとレタスの種に水をあげました。

 

 

 

I added new jerry to insect cages.

  虫かごに新しい昆虫ゼリーを入れました。

 

 

 

After that Ichina and Kaito woke up,

  その後、Tina姫とKaitoマンが起きて、

 

 

 

I dried clothes inside,

  室内に洗濯物を干して、

 

 

 

left for school. Kaito didnt have nursery school today.

  学校へ行きました。Kaitoマンは今日は保育園がありませんでした。

 

 

 

I had a medical checkup and informal talk with students parents.

  健康診断と懇談会がありました。

 

 

 

Todays lunch. Tamami used vegetables we harvested from our farm.

  今日の昼食。Tamamiさんは我が家の畑で獲れた野菜を使いました。

 

 

 

Ichina, Kaito and Tamami had luxurious lunch.

  Tina姫、Kaitoマン、Tamamiさんは豪華な昼食でした。

 

 

 

There was a rainbow in the sky when I went back home.

  家に帰る時、空に虹がかかっていました。

 

 

 

I harvested a cherry tomato with Kaito.

  Kaitoマンとミニトマトを収穫しました。

 

 

 

Lately, Ichina is trying to stand up.

  最近Tina姫は立とうとしています。

 

 

 

Beetles eat jerry well.

  カブトムシは昆虫ゼリーをよく食べます。

No comments:

Post a Comment