Thursday, July 21, 2022

21st Jul. To Save Life 命を守るためだぞ

To Save Life

21日 命を守るためだぞ

 

 

I dried clothes outside,

  外に洗濯物を干して、

 

 

 

watered plants,

  植物に水をやって、

 

 

 

drained the smaller swiming pool and

  小さなプールの排水と

 

 

 

the bigger one with the suction pump.

  大きなプールの排水を吸水ポンプで行いました。

 

 

 

Finally I removed algae with the special tool I bought some days ago.

  最後に先日買った特殊装置で藻を取り除きました。

 

 

 

Ichina and Kaito played at a kitchen-dining room then

  Tina姫とKaitoマンはダイニングキッチンで遊んで、

 

 

 

Kaito saw me off at the bay window.

  Kaitoマンは出窓で見送ってくれました。

 

 

 

We are supposed to do the off campus activities tomorrow.

  明日は校外学習です。

 

 

 

I cut boards then made some parts to save my childrens life at the kids park.

  板を切って、キッズパークで我が子の命を守るパーツを作りました。ある日遊んでいるKaitoマンの姿を見て、万が一のことを考え、作ることにしました。

 

 

 

We had dinner together.

  一緒に夕食を食べました。

No comments:

Post a Comment