Thursday, July 14, 2022

14th Jul. Watch TV with each other 一緒にテレビを見るぞ

Watch TV with each other

14日 一緒にテレビを見る


 

I watered plants,

  植物に水をやって、

 

 

 

dried clothes inside,

  室内に洗濯物を干して、

 

 

 

cleaned our swimming pools,

  プール清掃をして、

 

 

 

played with Ichina and Kaito then

  Tina姫、Kaitoマンと一緒に遊んで、

 

 

 

went to school.

  学校に行きました。

 

 

 

After work,

  仕事の後、

 

 

 

I moved to Neo Park shopping mall. We have a sale tomorrow.

  ネオパークに移動しました。明日は販売です。

 

 

 

I came back home directly from the mall.

  ネオパークから直接帰りました。

 

 

 

When we are playing catch with the soft rugby ball,

  ソフトラグビーボールでキャッチボールをしている時、

 

 

 

Ichina came into the Japanese-style rooms. Since she cannot catch and throw a ball,

  Tina姫が和室に入ってきました。Tina姫は捕ったり投げたりできないので・・・

 

 

 

Kaito decided to watch TV with Ichina.

  Kaitoマン兄さんはTina姫とテレビを見ることにしました。

 

 

 

Following that Kaito jumped rope and Ichina cheered him.

  それからKaitoマンはなわとびをして、Tina姫は応援しました。

20220714_193644 Jump Rope Practice

https://youtu.be/7btv42jbvik

No comments:

Post a Comment