Tuesday, July 19, 2022

19th Jul. Same Posture 同じ姿勢だぞ

Same Posture

19日 同じ姿勢だぞ

 

 

I dried clothes inside because it was cool and cloudy.

  涼しくて曇っていたので室内に洗濯物を干しました。

 

 

 

I watered plants.

  植物に水をやりました。

 

 

 

 

I left home earlier than usual because

  家をいつもより早く出ました。

 

 

 

I had school bus duty.

  スクールバス当番だったからです。

 

 

 

This is a photo from Tamami.

  Tamamiさんから届いた写真です。

 

 

 

I worked as usual.

  いつも通り働きました。

 

 

 

When I came back home, Ichina was using electronic calculator and Kaito was playing with Mikey turtle.

  家に帰った時、Tina姫は電卓を使っていて、Kaitoマンはマイッキーと遊んでいました。

 

 

 

Kaito posed the same posture as Mikey.

  Kaitoマンはマイッキーと同じ姿勢をとりました。

No comments:

Post a Comment