Monday, July 4, 2022

4th Jul. Assembly 組み立てだぞ

Assembly

日 組み立てだぞ

 

 

I dried clothes inside because it was raining.

  雨が降っていたので、室内に洗濯物を干しました。

 

 

 

I drained water of the smaller swimming pool out.

  小さいプールの排水をしました。

 

 

 

Ichina woke up then

  Tina姫は起きて、

 

 

 

ate breakfast together with Kaito.

  Kaitoマン兄ちゃんと朝食を食べました。

 

 

 

Kaito saw me off at the bay window.

  Kaitoマンは出窓で見送ってくれました。

 

 

 

I worked hard as usual.

  いつも通り一生懸命働きました。

 

 

 

Kaito assembled CARS plastic model by himself.

  Kaitoマンはカーズを一人で組み立てました。

 

 

 

We ate dinner together.

  一緒に夕食を食べました。

No comments:

Post a Comment