Tuesday, July 5, 2022

5th Jul. Go up stairs 階段を登るぞ

Go up stairs

日 階段を登る

 

 


I tied a silver tarp of the smaller swimming pool to a fence.

  小さいプールの銀色のシートをフェンスに繋ぎました。

 

 

 

I dried clothes inside,

  室内に洗濯物を干して、

 

 

 

worked a little.

  少し仕事をしました。

 

 

 

Ichina and Kaito woke up, came downstairs then

  Tina姫とKaitoマンは起きて、下に降りてきて、

 

 

 

ate breakfast.

  朝食を食べました。

 

 

 

Kaito saw me off at the bay window.

  Kaitoマンは出窓で見送ってくれました。

 

 

 

We started studying about our off-campus activities.

  校外学習の勉強を始めました。

 

 

 

Following that I worked at my workclass as usual.

  その後、いつも通り作業クラスで働きました。

 

 

 

After I came back home, I played together with Ichina and Kaito.

  家に帰ってから、Tina姫、Kaitoマンと遊びました。

 

 

 

Im cultivating a lot of vegetables. This is red pepper.

  たくさんの野菜を育てています。これは唐辛子です。




After dinner,

  夕食の後、

 

 

 

Ichina went up stairs to the 4th step.

  Tina姫は階段を4段目まで登りました。

 

 

 

Tamamis parents will transplant two silk trees to our yard soon.

  そのうち、じいじばあばがうちの庭にねむの木を移植してくれます。

No comments:

Post a Comment