Friday, July 29, 2022

29th Jul. All-You-Can-Eat &Drink 食べ放題飲み放題だぞ

All-You-Can-Eat &Drink

29日 食べ放題飲み放題だぞ

 

 

Idried clothes outside then

  外に洗濯物を干して、

 

 

 

prepared our swimming pools for this weekends.

  週末に向けプールの準備をしました。

 

 

 

Ichina and Kaito played with each other then

  Tina姫とKaitoマンは一緒に遊んで、

 

 

 

ate breakfast.

  朝食を食べました。

 

 

 

I harvested a head of cabbage.

  キャベツを収穫しました。

 

 

 

I couldnt fill the bigger swimming pool with river water because I had to leave for school.

  学校に行かなければならなかったので、大きいプールを満水にできませんでした。

 

 

 

After work,

  仕事の後、

 

 

 

I continued pumping up river water then finished filling the bigger one.

  川水を揚げて、大きいプールを満水にしました。

 

 

 

I took train, moved to Matsumoto city center then

  電車に乗って松本市街地へ移動し、

 

 

 

enjoyed All-You-Can-Eat & Drink menu with my colleagues.

  同僚と食べ放題飲み放題を楽しみました。

 

 

 

Around 11 PM, I took the final train then went back home. It takes me about 20 minutes from Matsumoto Station to our nearest station by train and takes less than 10 minutes from the nearest station to my house even if Im dead drunk. As Nagano resident, the situation is very convinient.

  11時頃最終で帰りました。市街地松本駅から最寄り駅まで電車で約20分、最寄り駅から家まで泥酔状態でも徒歩10分以内。走ったら5分以内。長野県民としてはめちゃくちゃ便利です。以前、県南部にいた頃は、最寄り駅まで徒歩4時間でした(笑)

No comments:

Post a Comment