Monday, July 25, 2022

25th Jul. Beetle カブトムシだぞ

Beetle

25日 カブトムシだぞ

 

 

 

I dried clothes outside,

  外に洗濯物を外に干して、

 

 

 

watered plants,

  植物に水をやって、

 

 

 

played with Ichina and Kaito,

  Tina姫、Kaitoマンと遊んで、

 

 

 

watched Ichina crawling,

  Tina姫がハイハイしているのを見て、

 

 

 

left for school.

  学校に行きました。

 

 

 

We reviewed our sale.

  販売の振り返りをしました。

 

 

 

We worked as usual.

  いつも通り働きました。

 

 

 

I received two couples of beelts at school from my colleague. On the way back, I visited DAISO US$1 shop then bought their food. I found this information there. They are going to run the event to come in contact with animals at where used to be Tyrolean Forest. They will give beetle to the first 50 kids.

  学校で同僚の先生から2組のカブトムシをもらいました。帰りにダイソーで昆虫ゼリーを買った時、旧チロルの森で動物ふれあいイベントがあるのを知りました。先着50名はカブトムシがもらえます。

 

 

 

 

Maybe Ichina watched beetles for the first time.

  おそらくTina姫は初めてカブトムシを見ました。

 

 

 

This year Kaito can catch them easily. He is doing it at nursery school.

  今年Kaitoマンはカブトムシを簡単につかめます。保育園でやっているのです。

 

 

 

Ichina seems to prefer Mikey to beetles.

  Tina姫はカブトムシよりマイッキーが好きなようです。

No comments:

Post a Comment