Wednesday, July 20, 2022

20th Jul. With Mikey マイッキーと一緒だぞ

With Mikey

20日 マイッキーと一緒だぞ

 

 

 

 

I harvested red pepper in the morning.

  朝、唐辛子を収穫しました。

 

 

 

The seeds of cabbage and lettuce sprouted.

  キャベツとレタスの種が発芽しました。

 

 

 

I finished drying clothes before Ichina and Kaito woke up.

  Tina姫とKaitoマンが起きる前に洗濯物を干し終えました。

 

 

 

Ichina and Kaito woke up then played together with Mikey.

  Tina姫とKaitoマンは起きて、マイッキーと一緒に遊びました。

 

 

 

Ichina can crawl very well.

  Tina姫はとても上手にハイハイします。

 

 

 

Kaito saw me off at the bay window.

  Kaitoマンは出窓で見送ってくれました。

 

 

 

We had a birdhday party.

  誕生日会をしました。

 

 

 

After work, I had my hair cut and visited a clinic.

  仕事の後、散髪をして、整骨院に行きました。

 

 

 

When I came back home, Ichina and Kaito were playing together with Mikey.

  家に帰った時、Tina姫とKaitoマンはマイッキーと一緒に遊んでいました。

 

 

 

I patroled our farm then

  畑を見回って、

 

 

 

had dinner with my family.

  家族と一緒に夕食を食べました。

 

 

 

Tamami renewed photos of Ichina and Kaito on the wall.

  Tamamiさんは壁に飾ってあるTina姫とKaitoマンの写真を新しくしました。

No comments:

Post a Comment