Saturday, July 23, 2022

23rd Jul. Kaito's Birthday Party Kaitoマンの誕生日会だぞ

Kaito's Birthday Party

23日 Kaitoマンの誕生日会だぞ

 

I prepared our swimming pools,

  プールの準備をして、

 

 

 

watered plants, harvested vegetables then

  植物に水をやり、野菜を収穫して、

 

 

 

dried clothes outside.

  外に洗濯物を干しました。

 

 

 

After that I went out for a jog.

  それからジョギングに出かけました。

 

 

 

Although they havent repaired this place after the disaster last August in 2021,

  まだこの場所は2021年8月の災害以降、修復されませんが、

 

 

 

This road leads to the vacation house area has opened lately.

  この別荘地へ通じる道は最近開きました。

 

 

 

It was very hot today.

  今日はとても暑かったです。

 

 

 

We enjoyed Water World. We found that the suction pump becomes circulation pump. In short the water from the hose isnt so cold because its not from river.

  ウォーターワールドを楽しみました。吸引ポンプが循環ポンプになると分かりました。つまり川から水が来ないので、そんなに冷たくないのです。

GOPR0517 23 Jul. 2022, Water World 1, Suction pump becomes circulation pump


https://youtu.be/xl5StdZ8X8s

GOPR0518 23 Jul. 2022, Water World 2, Suction pump becomes circulation pump


https://youtu.be/WD8tTfYiZqs

 

 

 

Kaito likes to jump from high places.

  Kaitoマンは高い所から飛ぶのが好きです。

GOPR0519 23 Jul. 2022, Water World 3, Kaito jumps from the 4th step of the stepladder


https://youtu.be/TOwnWsGkWqU

 

 

 

Ichina enjoyed both swimming pools and the water slider.

  Tina姫も両方のプールとウォータースライダーを楽しみました。

 

 

 

After that we moved to Minami-Matsumoto AEON mall then played coin games and

  その後、南松本イオンへ行って、メダルゲームと

 

 

 

Japanese drum game.

  太鼓の達人をしました。

 

 

 

 

We bought something for our farm then

  畑の物を買って、

 


 

We visited Cannery Row at 5 PM.

  5時にキャナリーロウに行きました。

 

 

 

We had Kaitos Birthday Party there.

  Kaitoマンの誕生日会を開きました。

 

 

We can eat gelato ice creams this season.

  この時期はジェラートが食べられます。

 

 

 

Kaito is going to turn 6 next week. Children grow very quickly.

  Kaitoマンは来週6歳になります。早いものです。

20220723_182723 Kaito's Birthday Party at Cannery Row


https://youtu.be/nU8SGs50fDo

 

 

 

 

After that Kaito received his birthday gift from grandparents at the parking.

  その後、駐車場でじいじばあばから誕生日プレゼントを貰いました。

 

 

 

 

We walked a lot inside of the shop because we ate too much.

  たくさん食べ過ぎたので、店内をたくさん歩きました。

 

 

 

Grandparents gave backgammon he really wanted.

  じいじばあばはKaitoマンが欲しかった人生ゲームをくれました。

No comments:

Post a Comment