Saturday, July 2, 2022

2nd Jul. 2 Swimming Pools ”Water World” 2つのプール「ウォーターワールド」だぞ

2 Swimming Pools "Water World"

日 2つのプール「ウォーターワールド」だぞ

 

 

I jogged in the morning.

  朝走りました。

 

 

 

I found a river crab.

  沢ガニを見つけました。

 

 

 

The road leads to the vacation house area is still closed.

  別荘地へ向かう道はまだ閉ざされたままです。

 

 

 

It was fine and hot this morning.

  今朝は天気が良くて暑かったです。

 

 

 

I watered plants.

  植物に水をやりました。

 

 

 

When Ichina and Kaito woke up,

  Tina姫とKaitoマンが起きた時、

 

 

 

I dried clothes.

  洗濯物を干しました。

 

 

 

Around 9:30 I started setting up the bigger swimming pool. This is my device (leak-control measures) this season. Lay 2 tarps with the long and thin board then fold twice,

  9時半頃、大きいプールの設営を始めました。今シーズンの工夫「水漏れ対策」です。薄くて長い木と一緒に2枚のブルーシートを重ねて2度折り曲げます。

 

 

 

put tarps into the frame of the swimming pool then

  プールのフレームの中にシートを入れて、

 

 

 

hold the joint part of two tarps with two big rubber board. I think it must work well.

  2枚の巨大ゴム板でシートのつなぎ目を押さえます。きっとうまくいくはず!

 

 

 

Kaito set up two stairs at the entrance and at the water slide.

  Kaitoマンは入口とウォータースライドに階段を設置しました。

 

 

 

Now, our Water World has started.

  ウォーターワールドが始まりました。

GOPR05032 Jul. 2022 Water World 3, Kaito passes through two swimming pools


https://youtu.be/GENl_vFKgEw

 

 

 

 

Ichina dipped her feet in the smaller swimming pool.

  Tina姫は足を小さいプールに浸けました。

GOPR05012 Jul. 2022 Water World 1, Ichina dipped her foot  


https://youtu.be/44xYU5QKsuo

GOPR05022 Jul. 2022 Water World 2, Ichina and Kaito


https://youtu.be/ObN-1m1cCn0

 

 

 

 

 

After that Kaito enjoyed games at the amusement park.

  それからKaitoマンはゲームを楽しみました。

 

 

 

It was a good holiday as usual.

  いつも通り充実した休日でした。

No comments:

Post a Comment