Monday, May 9, 2022

9th May. Drumsticks 太鼓のばちだぞ

Drumsticks

日 太鼓のばちだぞ

 

 

 


 

I left for school before my children got up because I had a school bus duty today.

  今日はスクールバス当番だったので子どもたちが起きる前に学校に向かいました。

 

 

 

After I left home, they ate breakfast then Kaito went to nursery school.

  Torojiro先生が家を出てから、皆は朝食を食べ、Kaitoマンは保育園に行きました。

 

 

 

The 1st grade students, I belong to, started work class from today. Im not in charge of woodwork class this school year, what happened?

  担任している1年生は今日から作業を始めました。Torojiro先生は今年は何が起こったのか、木工班担当ではありません。残念ながらこれは大きな転機になりそうです。

 

 

 

After school, I made drumsticks because,

  放課後太鼓のばちを作りました。なぜなら

 

 

 

Kaito is really fastinated by Japanese drums game.

  Kaitoマンは太鼓の達人に夢中だからです。

 

 

 

Ichina played with toy Koala then watched Tamami brushing Kaitos teeth. Ichina has only 2 teeth now.

  Tina姫はコアラさんと遊んで、TamamiさんがKaitoマンの歯を磨いているのを見ました。Tina姫は今2本だけ歯があります。

No comments:

Post a Comment