Thursday, May 19, 2022

19th May. Reflector 反射材だぞ

Reflector

19日 反射材だぞ

 

 


I dried clothes in the early morning around 5:30.

  早朝5時半頃洗濯物を干しました。

 

 

 

I set up these timber then

  材木を設置して、

 

 

covered them with soil.

  土で覆いました。

 


 

I set up two stakes at our new entrance as a mark, but its still narrow.

  2本の目印の杭を新しい入口に立てました。まだ狭いです。

 

 

 

Ichina and Kaito woke up around 7 AM.

  Tina姫とKaitoマンは7時くらいに起きました。

 

 

 

After drum practice, Kaito went to nursery school then Ichina and Tamami visited grandparents house.

  太鼓練習の後、Kaitoマンは保育園に行き、Tina姫とTamamiさんは、じいじばあばの家に行きました。

 

 

 

I worked hard.

  一生懸命働きました。

 

 

 

After work, I put reflectors to stakes I set up this morning because we need to find the entrance at night. Since we had spares, we put them to some poles of kids park.

  仕事の後、朝打ち込んだ杭に反射材を付けました。夜も入口を見つける必要があるからです。予備があったので、キッズパークのポールにつけました。夜ぶつかられることがないでしょう(笑)

 

 

 

Ichina climbed over Kaito on a bed.

  ベッドの上でTina姫はKaitoマン兄さんを乗り越えました。

No comments:

Post a Comment