Saturday, May 28, 2022

28th May. Skiwear, Hurdles, Birthday Party スキーウェア・ハードル・誕生日会だぞ

Skiwear, Hurdles, Birthday Party

28日 スキーウェア・ハードル・誕生日会だぞ

 

 


There are a lot of umbrellas at the campsite.

  キャンプ場にたくさんの傘があります。

 

 

 

I jogged along the disaster course.

  災害コース沿いに走りました。

 

 

 

I watched the limited express Azusa passing near Midoriko Station.

  みどり湖駅付近を通過する特急あずさを見ました。

 

 

 

Ichina and Kaito were eating breakfast.

  Tina姫とKaitoマンは朝食を食べていました。

 

 

 

I succeeded in entry in Matsumoto marathon competition.

  松本マラソンへのエントリーに成功しました。

 

 

 

We washed our ski wears with the special deterget.

  特別な洗剤でスキーウェアを洗いました。

 

 

 

After we folded usual washing,

  いつもの服をたたんだ後、

 

 

 

We dried ski wears at a balcony.

  バルコニーにウェアを干しました。

 

 

 

Kaito practiced hurdles.

  Kaitoマンはハードル練習をしました。

20220528_134313 Hurdles


https://youtu.be/nnCFl1hcXKE

 

 

 

 

One of two new security camera was watching us. It has following function.

  新しい防犯カメラ2台のうちの1台が見ていました。追尾機能があります。カメラが追いかけてくるのは若干気持ち悪いです。

20220528_134240 Hurdles Practice, Security Camera 1


https://youtu.be/SHWYp3weaZM

20220528_134255 Hurdles Practice, Security Camera 2


https://youtu.be/hePRZfJCPvQ

20220528_134325 Hurdles Practice, Security Camera 3


https://youtu.be/E8Wxaa3CaLs

 

 

 

 

After that we went shopping,

  それから買い物に行って、

 

 

 

visited Cannery Row Restaurant then

  キャナリーロウを訪れ、

 

 

 

had Tamamis birthday party with her parents. We ate all we wanted. Happy Birthday Tamami!

  Tamamiさんの誕生日会をじいじばあばと一緒に開きました。思う存分食べました。Tamamiさんお誕生日おめでとうございます!

 

 

 

Since we ate too much, we visited Second Street on the way back then walked a lot.

  食べ過ぎたので、帰りにセカンドストリートによってたくさん歩きました。

 

 

 

I checked the movie that the workman repairing leaking, from a balcony, climbing ladder. We may better set up another camera around here for security because here is weak point of our house.

  バルコニーからの雨漏りを直している職人さんが梯子を上っている映像をチェックしました。もう1台カメラを設置した方がいいかもしれません。簡単に上れる我が家のウィークポイントです。

No comments:

Post a Comment