Saturday, May 14, 2022

14th May. Maintenance of our yard 庭整備だぞ

Maintenance of our yard

14日 庭整備だぞ

 

 

 


While I was jogging inside, it stopped raining so

  室内を走っている時、雨が止んだので、

 

 

 

I went out for a jog. I took shortcut course.

  外へ出て走りました。ショートカットコースを選びました。

 

 

 

Our yard became uneven ground in winter due to the heavy car (especially delivery truck) and ice needles so we repaired our yard with soil and gravel. Kaito helped me.

  庭が大きな車(特に配達業者のトラック)と霜柱でデコボコになったので、土と砂利で直しました。Kaitoマンはお手伝いしました。

 

 

 

After breakfast,

  朝食の後、

 

 

 

 

Kaito practiced bicycle then

  Kaitoマンは自転車練習をして、

 

 

 

 

played at the kids park. We have a lot of playground equipments around our house. We dont have to go to park.

  キッズパークで遊びました。家の周りにたくさん遊具があります。公園に行く必要がありません(笑)

 

 

 

We ate the big dried fish snack after lunch.

  昼食後にデカい乾いたお菓子を食べました。誕生日プレゼントで貰ったお菓子です。

 

 

 

Kaito filled hurdles. We will paint it with protectant.

  Kaitoマンはハードルをやすりがけしました。保護剤を塗ります。

 

 

 

Kaito climbed the big climbing wall then

  Kaitoマンは大きなクライミングウォールを登って、

 

 

 

visited my school.

  学校を訪れました。

 

 

 

We went shopping at the Big supermarket and D2,DIY shop, then bought UNO card game, ice cream and seedings.

  ビッグとD2に行って、UNOとアイスと苗を買いました。

 

 

 

Since D2 shop didnt have the seedings of white bitter melon, we bought them at JA shop.

  D2が白ゴーヤの苗を置いていなかったので、JAで買いました。

 

 

 

We ate dinner together.

  一緒に夕食を食べました。

 

 

 

 

Ichina bit koala on its hip.

  Tina姫はコアラのお尻に噛みつきました。

No comments:

Post a Comment