Tuesday, May 31, 2022

31st May. Cup Tower カップタワーだぞ

Cup Tower

31日 カップタワーだぞ

 

 

I watered plants as usual.

  いつも通り水やりをしました。

 

 

 

I dried clothes while Ichina was sleeping.

  Tina姫が眠っている間に洗濯物を干しました。

 

 

 

Kaito watched tablet PC.

  Kaitoマンはタブレットを見ました。

 

 

 

I worked together with my students.

  生徒たちと一緒に働きました。

 

 

 

Kaito made the cup tower.

  Kaitoマンはカップタワーを作りました。

 

 

 

Todays dinner.

  今日の夕食

 

 

 

Kaito played with an electoronic calculator then

  Kaitoマンは電卓で遊んで

 

 

 

brushed his teeth in front of a washstand.

  洗面台の前で歯を磨きました。

No comments:

Post a Comment