Monday, May 16, 2022

16th May. Another Entrance もう1つの入口だぞ

Another Entrance

16日 もう1つの入口だぞ

 

 

 

 



I dried clothes when Ichina was sleeping and Kaito was watching tablet PC.

  Tina姫が眠っていてKaitoマンがタブレットを見ている間に洗濯物を干しました。

 

 

 

I measured the size of this place.

  この場所のサイズを測りました。

 

 

 

Here is the entrance of our private land. We usually turn right to go out by car. Sometimes only I turn left when I get soil by light truck but I cannot turn left directly here because the road is narrow. Thats why I want to make another entrance.

  ここが敷地への入口です。いつも車で外出する時は右折します。たまに自分だけ軽トラで土を取りに行く時だけ左折するのですが、道が狭くて直接左折できません。なのでもう1つの入口がほしいのです。

 

 

 

I need to level the gravel on a yard.

  庭の砂利を平らにしなければなりません。

 

 

 

Kaito took care of Ichina drinking water.

  KaitoマンはTina姫が飲むのを世話しました。

 

 

 

One of my students watered potatoes.

  一人の生徒がジャガイモに水をやりました。

 

 

We enjoyed PE in the afternoon.

  午後、体育を楽しみました。

 

 

 

After work, I cut timbers like this photos. Ill use them for another entrance.

  仕事の後、材木を写真のように切りました。これらをもう1つの入口に使います。

 

 

 

Ichina played with the toy koala.

  Tina姫はコアラと遊びました。

No comments:

Post a Comment