Wednesday, May 4, 2022

4th May. Barbecue バーベキューだぞ

Barbecue

日 バーベキューだぞ

 

 

 


 

I jogged in the morning. I chose shortcut course, 5 miles, because Im jogging every day.

  朝走りました。ショートカット8kmコースを選びました。毎日走っているからです。

 

 

 

After breakfast,

  朝食の後、

 

 

 

I dried clothes outside then

  外に洗濯物を干して、

 

 

 

started building fire for a barbecue around 10:30.

  10時半頃バーベキューの為に火を起こし始めました。

 

 

 

While we were waiting for Tamamis parents, Kaito practiced bicycle and flying disc.

  Tamamiさんの両親を待っている間、Kaitoマンは自転車とフリスビー練習をしました。

 

 

 

Around 12:00 we started barbecue. Even bad wheather, we can do it at a carport.

  12時頃、バーベキューを始めました。天気が悪くてもカーポートでできるのです。

20220504_122138Barbecue with Tamami's parants


https://youtu.be/7J8EVeZrwz4

 

 

Although Ichina cannot eat now, she must understand its smell.

  Tina姫は食べられませんが、匂いは分かったはずです。

 

 


After that we ate dessert at a living room then took a nap.

  それから居間でデザートを食べて昼寝しました。

 

 

 

I was sleeping for more than 3 hours, maybe I was tired.

  たぶん疲れていたので、Torojiro先生は3時間以上昼寝しました。

 

 

 

I played together with Ichina until she took a bath.

  Tina姫がお風呂に入るまで一緒に遊びました。

No comments:

Post a Comment