Friday, May 20, 2022

20th May. Brushing Teeth, Attack 歯磨き・攻撃だぞ

Brushing Teeth, Attack

20日 歯磨き・攻撃だぞ

 

 


I dried clothes in the early morning as usual.

  いつも通り早朝洗濯物を干しました。

 

 

 

Ichina and Kaito was playing on a bed.

  Tina姫とKaitoマンはベッドで遊んでいました。

 

 

 

I need this candle to make ski wax.

  スキーワックスを作るために、このローソクが必要です。

 

 

 

We ate breakfast together.

  一緒に朝食を食べました。

 

 

 

On the way to school, I visited the bakery then picked up 8 sweet rolls for students and bought 1 loaf of bread for Tamami.

  学校への道で、パン屋により、生徒用の菓子パン8個を受け取り、Tamamiさん用に食パン1斤を買いました。

 

 

 

We weeded our field for potatoes.

  芋畑の草取りをしました。

 

 

 

After school, I cut another timber.

  放課後、また新たな材木を切りました。

 

 

 

Tamami was very pleased at this delicious bread.

  Tamamiさんはおいしい食パンを手に入れ大喜びでした。

 

 

 

While Tamami was brushing Kaitos teeth, Kaito was attacked by Ichina.

  TamamiさんがKaitoマンの歯を磨いている時、KaitoマンはTina姫から攻撃されました。

No comments:

Post a Comment