Tuesday, May 24, 2022

24th May. Birthday Present 誕生日プレゼントだぞ

Birthday Present

24日 誕生日プレゼントだぞ

 

 

 


I dried clothes outside then

  外に洗濯物を干して、

 

 

 

watered plants.

  植物に水をやりました。

 

 

 

Ichina and Kaito watched tablet PC together.

  Tina姫とKaitoマンは一緒にタブレットを見ました。

 

 

 

After that they went downstair then gave Tamami birthday presents.

  それから下に降りてTamamiさんに誕生日プレゼントを渡しました。

 

 

 

Thank you for your hard work every day and Happy Birthday Tamami!

  お母さんいつもありがとう。誕生日おめでとう!

 

 

 

We enjoyed P.E at school.

  学校で体育を楽しみました。

 

 

 

After work, I checked our plants.

  仕事の後、植物を確認しました。

 

 

 

We had a small birthday party for Tamami. We have the main party this weekend.

  Tamamiさんの小さな誕生日会を開きました。今週末メインの会があります。

 

 

 

Tamami brushed Kaitos teeth.

  TamamiさんはKaitoマンの歯を磨きました。

No comments:

Post a Comment