Friday, May 13, 2022

13th May. Takeoff 離陸だぞ

Takeoff

13日 離陸だぞ

 

 

I dried clothes inside because

  室内に干しました。

 

 

 

It was raining. The balcony is under repair for leaking.

  雨が降っていたからです。雨漏り工事中です。

 

 

 

Kaito studied a little in the morning.

  Kaitoマンは少し勉強しました。

 

 

 

Ichina played with a toy koala and remote-control.

  Tina姫はコアラとリモコンで遊びました。

 

 

 

I walked to Sky Park, airport, together with my students then enjoyed cycling and fun bicycle.

  スカイパークまで生徒たちと歩いていき、サイクリングとおもしろ自転車を楽しみました。

 

 

 

We watched the airplane taking off.

  離陸する飛行機を見ました。

20220513_103319 Sky Park, Take Off


https://youtu.be/52-LoWazpd0

 

 

 

On the way back home, I brought the new sports equipment back to the education center.

  帰りにニュースポーツ道具を教育センターに返しました。

 

 

 

I carried soil for our farm one more time.

  もう1回、畑用の土を運びました。

 

 

 

Kaito seems to like studying and

  Kaitoマンは勉強が好きなようで、

 

 

 

Ichina likes to bite something.

  Tina姫は何かに噛みつくのが好きです。

No comments:

Post a Comment