Monday, May 2, 2022

2nd May. Monitor of security camera 防犯カメラのモニターさんだぞ

Monitor of security camera

日 防犯カメラのモニターさんだぞ

 

 

 


I dried clothes outside while Ichina was sleeping and Kaito was watching tablet PC.

  Tina姫が眠っていて、Kaitoマンがタブレットを見ている間に洗濯物を干しました。

 

 

 

I had a home visit today.

  今日は家庭訪問でした。

 

 

 

I had lunch at school, worked a little then went back home.

  学校で昼食を食べて、少し働いて家に帰りました。

 

 

 

When I came back home, Ichina and Kaito were laughing.

  家に帰った時、Tina姫とKaitoマンは笑っていました。

 

 

 

Im having a very good relation to the security company Ctronics so they asked me to be a monitor of the new product. Once I buy this cameras online and write its review. After that they pay me the fee back.

  防犯カメラ会社のCtronicsと仲良しなので、モニターやってくださいと言われました。一旦ネットで買って、レビューを書きます。彼らがお金を返してくれます。タダでどんどんセキュリティが強化されるので、よい関係です(笑)

No comments:

Post a Comment