Thursday, May 12, 2022

12th May. Good Relation 良い関係だぞ

Good Relation

12日 良い関係だぞ

 

 


Ichina was srawling and Kaito was watching tablet PC.   

 Tina姫はハイハイしていて、Kaitoマンはタブレットを見ていました。

 

 

 

 

Kaito looks after Ichina well so Ichina loves Kaito. They have a good relation.

  KaitoマンはTina姫の面倒をよく見るので、Tina姫はKaitoマン兄さんが大好きです。良い関係です。

 

 

 

 

When I left home, Kaito saw me off beside a window.

  家を出る時、Kaitoマンは窓際で見送ってくれました。

 

 

 

 

I walked to the airport with my student.

  生徒と空港へ歩いていきました。

 

 

 

 

We decorated the aim of our classroom.

  学級目標を飾り付けました。

 

 

 

 

We had dinner together.

  一緒に夕食を食べました。

No comments:

Post a Comment