Thursday, May 26, 2022

26th May. Pedometer & Electronic Calculator 歩数計と電卓だぞ

Pedometer & Electronic Calculator

26日 歩数計と電卓だぞ

 

 

 


I dried clothes then

  洗濯物を干して、

 

 

 

weeded at our garlic field.

  ニンニク畑の草取りをしました。

 

 

 

Ichina watched tablet PC together with Kaito. Kaito is always holding a pedometer.

  Tina姫はKaitoマンと一緒にタブレットを見ました。Kaitoマンはいつも歩数計を持っています。

 

 

 

Kaito is very interested in an electoronic calculator and Ichina really likes them.

  Kaitoマンは電卓にもとても興味を持っていて、Tina姫も両方が大好きです。

 

 

 

This outlet sparked. We need repair.

  コンセントが火を噴きました。修理が必要です。

 

 

 

Todays work class.

  今日の作業学習

 

 

 

Ichina stood up with holding her baby chair.

  Tina姫は赤ちゃんイスでつかまり立ちしました。

 

 

 

Kaito brushed his teeth with shaking a pedometer to increase his steps.

  Kaitoマンは歩数計を振りながら歯を磨きました。歩数を増やすためです(笑)

No comments:

Post a Comment