Wednesday, December 9, 2020

9th Dec. Slight Snowfall 少しの雪だぞ

Slight Snowfall

12日 少しの雪だぞ

 

 

 

 





Kaito chased Tamamis car in the morning.

  Kaitoマンは朝Tamamiさんの車を追いかけました。

 

 

 

Kaito said bye-bye to Gaikocchan train,

  Kaitoマンはがいこっちゃん電車にバイバイを言って、

 

 

 

played maraton then

  マラソンごっこをして、

 

 

 

watched Anpanman.

  アンパンマンDVDを見ました。

 

 

 

I jogged together with my students and teachers.

  生徒たち先生たちと走りました。

 

 

 

We had a slight snowfall.

  わずかな降雪がありました。

 

 

 

Kaito watched Anpanman. When Anpanman fights in the water, he puts on this head cover because his head is made from bread.

  Kaitoマンはアンパンマンを見ました。アンパンマンが水の中で戦う時、頭カバーを被ります。アンパンマンの頭はパンなので・・・。

No comments:

Post a Comment