Thursday, December 24, 2020

24th Dec. Ski Stand スキースタンドだぞ

Ski Stand

1224日 スキースタンドだぞ

 

 


 

 

Kaito ran after Tamamis car in the morning then

  KaitoマンはTamamiさんの車を追いかけました。

 

 

 

played at the kids park.

  キッズパークで遊びました。

 

 

 

Our handmade long slide is not yet finished but I have no time to finish it until the end of ski season.

  長い手作り滑り台は未完成ですが、スキーシーズンが終わるまで完成させる時間がありません。

 

 

 

I measured the size of the entrance and my handmade ski stand.

  玄関とスキースタンドのサイズを測りました。

 

 

 

We watched Baikinman ski DVD as image training for our ski.

  スキーのイメージトレーニングとして、ばいきんまんDVDを見ました。

 

 

 

I jogged together with my students then

  生徒たちと一緒に走って、

 

 

 

played the drums hard.

  一生懸命ドラムを練習しました。

 

 

 

 

Kaito opened the Christmas present from his grandparents.

  Kaitoマンはじいじばあばからのクリスマスプレゼントを開けました。

 

 

 

I set up my handmade ski stand at the entrance.

  手作りスキースタンドを玄関に設置しました。

No comments:

Post a Comment