Tuesday, December 8, 2020

8th Dec. Walk on the long slide 長い滑り台を歩くぞ

Walk on the long slide

12日 長い滑り台を歩く

 

 


 

 

Kaito ran after Tamamis car in the morning.

  KaitoマンはTamamiさんの車を追いかけました。

 

 

 

Kaito walked on the long slide because its not steep now.

  Kaitoマンは長い滑り台を歩きました。今は急ではありませんので。

 

 

 

We played marathon then

  マラソンごっこをして、

 

 

 

jumped over the Gaiko Line.

  がいこラインを飛び越えました。

 

 

 

I gathered sawdust.

  木屑を集めました。

 

 

 

Some of my students awarded a certificate for marathon competition.

  何人かの生徒はマラソン大会の賞状をもらいました。

 

 

 

We made shelves.

  棚を作りました。

 

 

 

One of my students practiced drum with iPad.

  1人の生徒がiPadでドラム練習をしました。

No comments:

Post a Comment