Wednesday, December 23, 2020

23rd Dec. Review 復習だぞ

Review

1223日 復習だぞ

 

 


 

 

Kaito chased Tamamis car,

  KaitoマンはTamamiさんの車を追いかけ、

 

 

 

said bye-bye to Gaikocchan train,

  がいこっちゃん電車にバイバイを言って、

 

 

 

played marathon,

  マラソンごっこをして、

 

 

 

played on the long slide,

  長い滑り台を滑って、

 

 

 

watched Baikinman DVD before nursery school. Baikinman is genius at ski.

  保育園前にばいきんまんDVDを見ました。ばいきんまんはスキーの天才です。

 

 

 

I refueled heaters in the meeting room.

  会議室のストーブに給油しました。

 

 

 

We had a meeting to review our second school term with eating snacks. Its also a part of our school excursion.

  お菓子を食べながら2学期を振り返る集会をしました。これも修学旅行の一部です。

 

 

 

We played at a park.

  公園で遊びました。

 

 

 

I saw the beautiful illumination on the way back home.

  帰り道にキレイなイルミネーションを見ました。

No comments:

Post a Comment