Wednesday, December 16, 2020

16th Dec. Tightening Bar 締める棒だぞ

Tightening Bar

1216日 締める棒だぞ

 

 

 

 



I used this bar-shaped-tool to make 3 boards close together then tightened screws.

  名前はポニークランプというらしいですが、棒状の締め具を使って3枚の板をくっつけて、ねじを締めました。

 

 

 

Kaito ran after Tamamis car.

  KaitoマンはTamamiさんの車を追いかけました。

 

 

 

He played marathon then

  マラソンごっこをして

 

 

 

jumped over Gaikocchan Line.

  がいこラインを飛び越えました。

 

 

 

We made shelves.

  棚を作りました。

 

 

 

One of my students practiced drums very hard.

  1人の生徒はドラムを一生懸命練習しました。

 

 

 

Kaito uses my handmade stool every day when he washes hands.

  毎日Kaitoマンは手を洗う時、手作り踏み台を使います。

No comments:

Post a Comment