Thursday, December 3, 2020

3rd Dec. Count Down カウントダウンだぞ

Count Down

12日 カウントダウンだぞ

 

 

 

 


Kaito ran after Tamamis car,

  KaitoマンはTamamiさんの車を追いかけて、

 

 

 

said bye-bye to Gaikocchan train,

  がいこっちゃん電車にバイバイを言って、

 

 

 

played marathon

  マラソンごっこをして、

 

 

 

and watched Anpanman DVD until we went to nursery school.

  アンパンマンDVDを見ました。保育園に行くまでのルーティーンです。

 

 

 


I had a medical examination of the stomach.

  胃検診を受けました。

 

 

 

I jogged together with my students.

  生徒たちと走りました。

 

 

 

We completed one rocking chair.

  ロッキングチェアを完成させました。

 

 

 

We made count down calendar and start it since January.

  カウントダウンカレンダーを作りました。1月から始めます。

No comments:

Post a Comment