Thursday, December 17, 2020

17th Dec. Snowy Slide 雪の滑り台だぞ

Snowy Slide

1217日 雪の滑り台だぞ

 

 

 

 


Kaito ran after Tamamis car on a snowy road.

  Kaitoマンは雪の道の上でTamamiさんの車を追いかけました。

 

 

 

He played on snowy slides carefuly.

  雪の滑り台を慎重に滑りました。

 

 

 

He said bye-bye to Gaikocchan train then played marathon on the snowy courses.

  がいこっちゃん電車にバイバイを言って、雪のコースでマラソンごっこをしました。

 

 

 

We watched Anpanman DVD then went to nursery schoolo.

  アンパンマンDVDを見て、保育園に行きました。

 

 

 

We had a presentation for our school excursion.

  修学旅行に向けた発表がありました。

 

 

 

We finished work class this year.

  今年の作業学習を終えました。

 

 

 

We had a students council election.

  生徒会選挙がありました。

 

 

 

Kaito is doing well at his nursery school.

  Kaitoマンは保育園でよくがんばっています。

No comments:

Post a Comment