Monday, December 7, 2020

7th Dec. Thanks to frost 霜のお陰だぞ

Thanks to frost

12日 霜のお陰だぞ

 

 




 

Kaito chased Tamamis car to the end of our lot.

  Kaitoマンは土地の端までTamamiさんの車を追いかけました。

 

 

 

Thanks to frost,

  霜のお陰で

 

 

 

Kaito played on a slide though its not steep now.

  今は急ではないのですが、滑り台を滑ることが出来ました。

20201207_071703 Kaito played on the long slide thanks to frost

https://youtu.be/dBiZPnO56ug

 

 

 

He said bye-bye to Gaikocchan train,

  がいこっちゃん電車にバイバイを言って

 

 

 

played marathon then

  マラソンごっこをして、

 

 

 

jumped over the Gaikocchan line.

  がいこラインを跳び越しました。

 

 

 

I jogged together with my students.

  生徒たちと走りました。

 

 

I made timber for shelves.

  棚の材木を作りました。

 

 

 

My student practiced drums with checking his form by iPad.

  生徒はiPadでフォームを確認しながらドラム練習をしました。

 

 

 

Since I chenged tires several days ago, I checked its air pressure.

  数日前タイヤ交換をしたので、空気圧をチェックしました。

 

 

 

Kaito went upstairs then fell asleep together with Ted bears.

  Kaitoマンはテッドくまさんと2階に上がり、一緒に眠りました。

No comments:

Post a Comment