Friday, December 4, 2020

4th Dec. Christmas Tree クリスマスツリーだぞ

Christmas Tree

12日 クリスマスツリーだぞ

 

 

 

 





Kaito ran after Tamamis car,

  KaitoマンはTamamiさんの車を追いかけて、

 

 

 

played marathon,

  マラソンごっこをして

 

 

 

waved his hand to Gaikocchan train then

  がいこっちゃん電車に手を振って、

 

 

 

watched Anpanman DVD in my car.

  車でアンパンマンDVDを見ました。

 

 

 

We had a marathon competition today. All of my students did very well.

  今日はマラソン大会でした。生徒は皆がんばりました。

 

 

 

I took charge of changing traffic lights with a police.

  警察官と一緒に信号を変える係をしました。

 

 

 

I had a meeting with parents.

  保護者との会がありました。

 

 

 

I set up this Christmas tree that I made 2 years ago.

  2年前に作ったクリスマスツリーを設置しました。

 

 

 

Kaito ate a cream puff after dinner.

  Kaitoマンは食後にシュークリームを食べました。

No comments:

Post a Comment