Saturday, December 12, 2020

12th Dec. Bookshelf, Ball Game 本棚・ボール遊びだぞ

Bookshelf, Ball Game

1212日 本棚・ボール遊びだぞ

 

 

 

 



I jogged 9 miles in the morning as usual.

  朝いつも通り14kmほど走りました。

 

 

 

Kaito took a book from my handmade bookshelf then came downstairs.

  Kaitoマンは手作り本棚から本を取って、下に降りてきました。

 

 

 

I washed summer tires.

  夏タイヤを洗いました。

 

 

 

Kaito played at the kids park.

  Kaitoマンはキッズパークで遊びました。

 

 

 

I measured the size of these broken water pipe covers to repair them.

  水道管カバーを修復するためにサイズを測りました。

 

 

 

We scattered sawdust around the long slide.

  長い滑り台付近に木屑をまきました。

 

 

 

We had lunch at McDonalds then Kaito got toys.

  ランチをマクダナルで食べ、Kaitoマンはおもちゃをゲットしました。

 

 

 

I saw a dentist,

  歯医者にかかり、

 

 

 

had my hair cut,

  髪を切り、

 

 

 

bought a wiper for window. I will use it when we clean the whole house at the end of the year.

  窓ふきワイパーを買いました。大掃除で使います。

 

 

 

We played with a ball. Kaito is improving his skill.

  ボールで遊びました。技術を高めています。

 

 

 

Kaito watched Anpanman DVD.

  アンパンマンDVDを見ました。

No comments:

Post a Comment