Monday, December 14, 2020

14th Dec. Hide Ted Bears テッドくまさんを隠すぞ

Hide Ted Bears

1214日 テッドくまさんを隠す

 

 

 

 


I repaired the long slide in the early morning.

  早朝長い滑り台を修復しました。

 

 

 

We saw Tamami off at a carport.

  カーポートでTamamiさんを見送りました。

 

 

 

When we arrived at his nursery school, Anpanman DVD finished a story.

  保育園に着いた時、アンパンマンDVDの話が終わりました。

 

 

 

We had a light snowfall.

  少し降雪がありました。

 

 

 

For a music concert in February 2021, we are practicing the traditional drums.

  来年2月の音楽会に向けて、伝統太鼓を練習しています。

 

 

 

I worked hard as usual then

  いつも通り一生懸命働き、

 

 

 

went back home.

  家に帰りました。

 

 

 

Kaito tried to hide Ted bears in a bag. He succeeded to hide smaller one but bigger one sticked out from a bag.

  Kaitoマンはテッドくまさんたちを袋に隠そうとしました。小さい方はうまく隠せましたが、大きい方は袋からはみ出しました。

No comments:

Post a Comment