Monday, December 28, 2020

28th Dec. 6th Anniversary 6周年だぞ

6th Anniversary

1228日 6周年だぞ

 

 






 

We had 6th wedding anniversary today. Kaito went to nursery school as usual by loaner car. He really likes its door.

  結婚6周年でした。Kaitoマンはいつも通り保育園に行きました。代車で行きましたが、そのドアをとても気に入りました。

 

 

 


I cleaned windows. Our new house has a loto f windows.

  窓をきれいにしました。新しい家はたくさん窓があります。

 

 

 

I repaired these covers of water pipes.

  水道管のカバーを修理しました。

 



 

 

I ate lunch at my favorite restaurant Zusen.

  お気に入りの紫森で昼食でした。

 



They used to provide us with coffer after lunch but the service became stick coffee and its the same as I drink every day.

  昼食後、コーヒーを提供してくれていましたが、それがスティックコーヒーになり、家で飲んでいるのと同じでした。セイユーオリジナルの安いやつです(笑)

 

 

 

I visited the city hall then checked something about our house.

  市役所で家について色々調べました。

 

 

 

After that I visited a post office. 20-year-life insurance has finished this year.

  その後郵便局に行きました。今年、20年間の保険が終わりました。

 

 

 

I bought equipments for heater of water pipes at PLUS ONE.

  プラスワンで水道管用ヒーターの機器を買いました。

 

 

 

I also bought special goods for ski pants at WORK MAN.

  ワークマンでスキーのズボン用グッズも買いました。

 

 

 

Following that I picked Kaito up then

  Kaitoマンのお迎えに行って、

 

 

 

moved to MAZDA car dealer by loaner car. Kaito said The door is very interesting! They were pleased.

  マツダディーラーへ代車で行きました。Kaitoマンは「ドアが面白かったよ~」と言い、スタッフは喜びました。

 

 

 

On the way back, we shopped at the sports gear shop.

  帰りにゼビオで買い物をしました。

 

 

 

 

Kaito found Anpanman face on the lemon pop but its hard to take a photo of it.

  Kaitoマンはラムネにアンパンマンの顔を見つけましたが、写真を撮るのが難しいです・・・。

No comments:

Post a Comment