Sunday, December 27, 2020

27th Dec. Ski Bible スキーの聖書だぞ

Ski Bible

1227日 スキーの聖書だぞ

 

 

 

 


I bought an extra door bell from Wish.

  Wishでスペアのドアベルを買いました。

 

 

 

Kaito was watching Youtube.

  KaitoマンはYoutubeを見ていました。

 

 

 

On the way to Nomugi-touge ski field, I watched my ski bible Watashi wo ski ni tsure tette ( Please take me to a ski field) I always watch it when I start ski season then raise my motivation.

  野麦峠への行き道に私をスキーに連れてってを見ました(聴きました)。スキーの聖書でシーズン初めにはいつも見て、モチベーションを高めます。

 

 

 

Nomugi-touge ski field is 50 percent, of all courses, opened now.

  野麦峠は今半分のコースがオープンしています。

 

 

 

I moved to the top then practiced ski hard for 6 hours.

  頂上に移動して6時間練習しました。

GOPR0032 27 Dec. 2020 Nomugi-touge Free, Rabbit Course - Champion Course

https://youtu.be/YRGjtCIQlbI

 

 

 

 

I saw Mt. Norikura and Mt. Ontake clearly.

  乗鞍と御嶽がキレイに見えました。

 

 

 

I snowboarded a little.

  少しだけスノボをしました。

 

 

 

On the way back, I took the route 158 to Matsumoto city center then

  帰り道、158号で松本市街地へ行き、

 

 

 

had a automobile inspection at MAZDA car dealer.

  車検を受けました。MAZDAさんで車検を受けました。

 

 

 

I went around some shops.

  店をいくつか廻りました。

 

 

 

At HARD-OFF I bought the Baikinman soft-rugby-ball. Kaito likes it.

  ハードオフでばいきんまんのソフトラグビーボールを買いました。Kaitoマンは気に入りました。

No comments:

Post a Comment