Wednesday, December 2, 2020

2nd Dec. From Osaka 大阪からだぞ

From Osaka

12日 大阪からだぞ

 

 

 

 




Kaito waved his hand to Tamami and

  KaitoマンはキッズパークでTamamiさんと

 

 

 

Gaikocchan train at the kids park.

  がいこっちゃん電車に手を振りました。

 

 

 

We watched Anpanman DVD in my car.

  車内でアンパンマンDVDを見ました。

 

 

 

We had a small sale at school.

  学校で小さい販売がありました。

 

 

 

My student played drums hard.

  生徒はドラムを一生懸命練習しました。

 

 

 

I worked hard.

  Torojiro先生は一生懸命仕事しました。

 

 

 

Kaito received gifts from my aunt in Osaka.

  大阪の伯母から贈り物を受け取りました。

No comments:

Post a Comment