Friday, December 11, 2020

11th Dec. Illumination, Acrobatic Posture イルミネーション・曲芸姿勢だぞ

Illumination, Acrobatic Posture

1211日 イルミネーション・曲芸姿勢だぞ

 

 

 

 



Kaito ate sweet after breakfast.

  Kaitoマンは朝食後スイーツを食べました。

 

 

 

We heard a speech of candidate for students council.

  生徒会立候補者の話を聞きました。

 

 

 

We had a meeting about our school excursion.

  修学旅行についての会議がありました。

 

 

 

My student practiced drums very hard.

  生徒はドラム練習をがんばりました。

 

 


 

Since December 1st, we can see the beautiful illumination on the way back home.

  12月1日より、帰り道にキレイなイルミネーションが見られます。

 

 

 

Kaito was watching Anpanman DVD with an acrobatic posture.

  Kaitoマンは曲芸姿勢でアンパンマンを見ていました。

 

 

 

I received an extra door bell and chime from Wish.

  Wishから予備の呼び鈴チャイムを受け取りました。

 

 

 

Kaito received gifts from my aunt in Osaka.

  Kaitoマンは大阪の伯母から贈り物を受け取りました。

No comments:

Post a Comment