Tuesday, December 15, 2020

15th Dec. Presentation for school excursion, Ticket 修学旅行発表・チケットだぞ

Presentation for school excursion, Ticket

1215日 修学旅行発表・チケットだぞ

 

 

 

 











Since it snowed a little and there were some grains of ice in an opening so I gave up to make them close together by screws.

  雪が少し降り、隙間に氷の粒があったので、ねじで引っ付けるのを諦めました。

 

 

 

I scattered sawdust instead.

  かわりに木屑をまきました。

 

 

 

Kaito saw Tamami off at the kidss park.

  KaitoマンはキッズパークでTamamiさんを見送りました。

 

 

 

Kaito played marathon then

  Kaitoマンはマラソンごっこをして、

 

 

 

said bye-bye to Gaikocchan train.

  がいこっちゃん電車にバイバイを言いました。

 

 

 

Our kids park is covered with snow now.

  キッズパークは今雪に覆われています。

 

 

 

Kaito jumped over the Gaikocchan line.

  Kaitoマンはがいこラインを跳び越えました。

 

 

 

We had a presentation for our school excursion.

  修学旅行に向けたプレゼンがありました。

 

 

 

We played baseball in the afternoon.

  午後野球をしました。

 

 

 

We are extending our kids park.

  キッズパークを拡張しています。

 

 

 

I bought two ski fields tickets of Hakuba Goryu & Hakuba 47.

  白馬五竜と白馬47のリフトチケットを2枚買いました。

No comments:

Post a Comment